Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары педагогтеріне арналған «Инновациялық педагогикалық идеялар фестивалі» облыстық инновациялық жұмыстар конкурсының

ЕРЕЖЕСІ

Жітіқара политехникалық колледжі» КМҚК базасында)

 

1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Техникалык және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің инновациялық жұмыстарының облыстық конкурсының осы Ережесі (бұдан әрі - Ереже) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің инновациялық жұмыстарының облыстық конкурсының (бұдан әрі - Конкурс) мақсаттарын, міндеттерін және оны іске асыру тәртібін айқындайды.

1.2 Конкурс техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының (бұдан әрі - ТжКОБ) педагогтеріне және педагогикалык қызметпен айналысатын, кәсіби қызметте инновациялық білім беру технологияларын әзірлейтін және енгізетін тұлғаларға арналған.

1.3 Конкурс «Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық және халықаралық олимпиадалар мен ғылыми жобалар конкурстарының (ғылыми жарыстардың), орындаушылар конкурстарының, кәсіби шеберлік конкурстарының және спорттық жарыстардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 7 желтоқсандағы № 514 Бұйрығына сәйкес өткізіледі.

 

2. КОНКУРС МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

2.1 Конкурс педагогикалық идеяларды, бастамалар мен жобаларды анықтау, сондай-ақ педагогикалық процесс үшін құнды болып табылатын ТжКОБ педагогтерінің озық тәжірибелерін қорытындылау мақсатында өткізіледі.

2.2 Конкурстың міндеттері:

- білім берудің инновациялық идеяларын, бастамаларын, жобаларын және тиімді педагогикалық тәжірибені енгізуде ТжКОБ ұйымдары педагогтерінің белсенділігін жандандыру;

- педагогтерінің үздік инновациялық жұмыстарының банкін құру және қолжетімді түрде жариялау;

- педагогтерінің үздіксіз кәсіби дамуына ықпал ету;

- ТжКОБ ұйымдары педагогтерінің кәсіби қарым-қатынас кеңістігін кеңейту.

 

3. КОНКУРСТЫҢ МӘНІ

3.1 Конкурстың мәні қазіргі педагогикалық технологияларды немесе олардың жекелеген элементтерін пайдалана отырып, окытудың нысандарын, құралдарын, әдістерін ашатын, белгілі бір бағыт бойынша педагогтердің инновациялық жұмыстары (бұдан әрі - Жұмыстар) болып табылады.

3.2 Жұмыс үлгідегі ұйымдардың оқу-тәрбие процесі үшін құнды болуы, білім беру сипаты болуы және Қазақстан Республикасының заңнамасына, жалпыға танылған ғылыми фактілер мен этикалық нормаларға кайшы келмеуі тиіс.

3.3 Конкурсқа іске асырылған, сондай-ақ жаңа жобалар ұсынылуы мүмкін ғылыми жаңалық элементтері, практикалық және коммерциялық маңызы бар идеялар (жобалар, бағдарламалар), зерттеу нәтижелері, өзге де жобалар мен шешімдер.

3.4 Жұмыстар қазақ / орыс / ағылшын тілінде ұсынылады.

3.5 Қатысушылар жұмыстарды бағыттардың бірі бойынша ұсынады:

- оқу жұмысы бойынша әдістемелік өнім;

- тәрбие жұмысы бойынша әдістемелік өнім;

- цифрлық білім беру өнімі;

- ғылыми-зерттеу жұмысы;

- бағалау қызметі мен кері байланыс жұмыстарының кешені.

3.6 Бағыттар бойынша жұмыстарға қойылатын талаптар осы Ережеге 1- қосымшада көрсетілген.

 

4. КОНКУРСТЫҢ ҮИЫМДАСТЫРУ ҚҮРЫЛЫМЫ

4.1 Конкурстыц құрылтайшысы Қостанай облысы әкімдігінің білім беру басқармасы болып табылады.

4.2 Конкурсты өткізу үшін Конкурстың кұрылтайшысы Ұйымдастыру комитеті (бұдан әрі - Үйымдастыру комитеті) және конкурстың қазылар алқасы (бұдан әрі - Қазылар алқасы) болып айқындалады.

4.3 Үйымдастыру комитеті Конкурс туралы ережені, ілеспе құжаттаманы әзірлейді, катысушыларды тіркейді, Конкурсқа қатысушылардың тізімін қалыптастырады, хаттамаларды дайындайды, Қазылар алқасының жұмыс тәртібін айқындайды, Конкурс өткізу туралы ақпаратты өзінің ресми интернет ресурсында, әлеуметтік желілерде орналастырады, Конкурс жеңімпаздарын хабардар етеді, марапаттауды ұйымдастырады, Конкурсты өткізудің жариялылығын қамтамасыз етеді, техникалық сүйемелдеуді қамтамасыз етеді.

 

5. КОНКУРС ҚАТЫСУШЫЛАРЫ

5.1 Конкурсқа қатысуға ТжКОБ ұйымдарының педагогтерінің (меншік нысанына қарамастан) жұмыстары жіберіледі.

5.2 Конкурсқа өтінім берген қатысушы Конкурсқа өтінімдерді ресімдеу және беру қағидаларына қойылатын талаптарды қоса алғанда, осы Ережемен келіседі (2 адамнан аспайтын бірлескен авторлыққа рұқсат етіліді).

5.3 Конкурстағы жетістіктер Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Ы.Алтынсарин», «Қазақстан Республикасының білім беру ісінің құрметті қызметкері» төсбелгілерімен марапатау, сондай-ақ «Үздік педагог» атағын беру және педагогтерді атестаттау кезінде ескеріледі.

 

6. КОНКУРСТЫ ІСКЕ АСЫРУ ТӘРТІБІ

6.1 Конкурс күнтізбелік жылдың 1 қыркүйегінен 1қазанға дейін 2 кезеңде өтеді:

1 кезең - іріктеу (1-30 қыркүйек): құжаттарды қабылдау және жұмыстарды осы Ереженің «Жұмыстарға қойылатын талаптар» бөлімінің талаптарына сәйкестігін қарастыру;

2 кезең - бағалау (1 қазан): бағалау және қорытындылау.

6.2 Конкурсқа қатысу үшін онлайн өтінімдер Конкурс платформасында келесі құжаттарды тіркей отырып қабылданады:

1) автордан Жұмыстың қысқаша аннотациясы;

2) осы Ереженің «Жұмысқа қойылатын талаптар» бөлімінде көрсетілген жүктелген жұмыс форматына қойылатын талаптарға сәйкес жұмыс істеу;

3) қатысушының фотосуреті (файл өлшемі jpg форматында 200 Кбайттан аспайды);

4) осы Жұмыстың бірегей сәйкестендіру белгілерін (болған жағдайда) растайтын қосымша құжаттар қоса беріледі.

6.3 Авторлары корсетілген үздік жұмыстар тізімі Үйымдастыру комитетінің ресми интернет-ресурсында орналастырылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша 1

ЖҰМЫСҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

1. Жұмыстарға қойылатын жалпы талаптар:

- берілген тақырыптың мәні бойынша акпараттылық пен нақтылық (жалпы тіркестер болмауы керек);

- баяндау анықтылығы;

- құрылымның анықтылығы;

- автордың инновациялық қызмет нысанын колдануы немесе олардың үйлесімділігі;

- мысалдармен, иллюстрациялармен, экперименттік сынақтан өткізу материалдармен, бейнежазбалармен (1-2 мин.) ұсынылатын тәсілдердің тиімділігін растау.

2. Жұмыстар құрылымы:

- басты бет;

- кіріспе немесе түсіндірме жазба;

- негізгі бөлім;

-қорытынды;

-қолданылған әдебиет;

— қосымшалар (болған кезде).

3. Құрылым бойынша осы талаптар «Цифрлық білім беру өнімі» бағыты бойынша Жұмыстарға қойылмайды.

4. Бағыттар бойынша жұмыстарға қойылатын талаптар

 

4.1. Оқу жұмысы бойынша әдістемелік өнім

Оқу жұмысының әдістемелік өнім - бұл оқу жұмысының бағыты бойынша оқыту әдістемесінің мазмұнын, ерекшеліктерін ашатын жүйелі материалды қамтитын оқу-әдістемелік басылымдардың бір түрі. Әдістемелік өнім түрлері: оқу құралы, оқу-әдістемелік кешен, әдістемелік ұсыныстар, сабақтардың әдістемелік әзірлемелері және т. б. Оқу жұмысы бойынша әдістемелік өнімді бағалау критерийлері:

 

Бағалау критерийлері

 

Балл

1

Оқу материалының мазмұнын оқыту нәтижелеріне бағдарлануы

20

2

Қазақстандық құрамдастың болуы

20

3

Дидактикалық материалдың әртүрлілігі (оқу материалын меңгерудің жоспарланган нгтижелері, бақылау сұрақтары, тапсырмалар, тапсырмалар, тесттер және т. б.)

20

4

Әдістемелік құндылығы, колледж педагогтерімен пайдалану мүмкіндігі

20

5

ТжКОБ білім беру жүйесіндегі инновацияларға бағытталуы

10

6

Тапсырмаларды орындағаны үшін бағалау критерийлерінің болуы

10

 

Барлығы

 

100

 

4.2. Тәрбие жұмысы бойынша әдістемелік өнім

Тәрбие жұмысы бойынша әдістемелік өнім колледжде мониторинг, талдау қызметін жүргізу, тәрбие жұмысын әдістемелік камтамасыз ету және жоспарлау бойынша әзірлемелерді білдіреді. Әдістемелік өнім түрлері: тәрбие бағыты бойынша оқу құралы, әдістемелік ұсыныстар, сценарийлерінің әзірлемелері және т. б. Тәрбие жұмысы бойынша әдістемелік өнімді бағалау критерийлері:

 

Бағалау критерийлері

Балл

1

Тақырыптың өзектілігі, шығармашылық тәсіл, мазмұнның өзіндік ерекшелігі

20

2

ГжКОБ саласындагы ұлттық мақсаттар мсн басым міндеттерді ескере отырып, тәрбие процесін жаңартуға бағытталуы

20

3

Тәрбие берудің дәстүрлі және инновациялық әдістері мен нысандарының икемділігі және интеграциясы

20

4

Білім алушылардың жасына және қызығушылықтарына мазмұны, нысандары, әдістері мен тәсілдерінің сай келуі

10

5

Қойылған мақсаттың, міндеттердің және жоспарланған нәтижелердің нақтылығы мен қолжетімділігі

10

6

Тәрбие процесін жетілдіру, білім алушыларды тәрбиелеу мен әлеуметтендірудің жаңа міндеттерін шешу үшін практикалық қүндылық

10

7

Топ кураторлары, өндірістік оқыту шеберлері, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, жатақхана тәрбиешілерінің студенттермен және олардың ата-аналарымен өзара қатынасы

10

 

Барлығы

100

 

 

4.3. Цифрлық білім беру өнімі

Цифрлық білім беру өнімі электрондық оқу құралдары, интерактивті оқыту курстары, бейнесабақтар, электрондық тренажерлар, интерактивті оқыту ойындары, мультимедиялық оқыту бағдарламалары, білім беру бейнефильмдері, бейне дәрістер, виртуалды зертханалық жұмыстар және басқа да білім беру ресурстары түрінде ұсынылған пән/модуль (мамандық) бойынша интерактивті, мультимедиялық оқыту кешені болып табылады. Цифрлық білім беру өнімін бағалау критерийлері:

 

Бағалау критерийлері

Балл

1

Пайдалану бойынша толық нұсқаулықтың болуы

20

2

Жоғары интерактивтілік және оқыту мультимедиясы

20

3

Ұсынылған материалдардың көрнекілігі (заманауи дизайн, анимация)

20

4

Навигация, іздеу жүйесінің тиімділігі

10

5

Пайдаланушыға түсінікті контекстік көмек

10

6

Оқытылатын материалмен байланысты танымдык және шығармашылық тапсырмалардың болуы

10

7

Материалдың практикалық мазмұндылығы

10

 

Барлығы

100

 

4.4. Ғылыми-зерттеу жұмысы

Ғылыми-зерттеу жұмысы бар білімді кеңейту және жаңа білім алу, ғылыми гипотезаларды тексеру, заңдылықтарды, ғылыми жалпылау мен негіздемелерді белгілеу мақсатында ғылыми іздеумен, зерттеулер жүргізумен, эксперименттермен байланысты дербес зерттеу болып табылады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын бағалау критерийлері:

 

Бағалау критерийлері

Балл

1

Ғылыми-зерттеу жұмысының жаңашылдығы мен өзектілігі

20

2

Ақпараттық мазмұн: логика, дәйектілік, мазмұн, тереңдік

20

3

Практикамен байланыс, жұмысты пайдалану перспективасы

20

4

Мазмұндылығы (ақпараттылық деңгейі, магыналық сыйымдылыгы, ақпаратпен жумыс жасау деңгейі, жаңа ақпаратты іздеу тэсілі, ақпаратты беру тәсілі - жаңгыртудан талдауга дейін)

10

5

Проблемалығы (кәсіби қызметіндегі проблеманың болуы және сипаты)

10

6

Рәсімдеу сапасы (мэтінді рубрикациялау және құрылымы, эскиздердің, схемалардың, суреттердің сапасы)

10

7

Өз қорытындыларының болуы, жұмысты әзірлеудегі дербестігі

10

 

Барлығы

100

4.5. Бағалау қызметі мен кері байланыс жұмыстарының кешені

Бұл бағыттағы жұмыстар студенттердің материалды меңгеру деңгейін, оқу процесіндегі прогресін өлшеу мақсатымен педагогтер әзірлейтін/қолданатын тиімді жоспарлау/ ұйымдастыру / бағалау және кері байланысты жүзеге асыру құралдары болып табылады. Бағалау қызметі мен кері байланыс жұмысын бағалау критерийлері:

 

Бағалау критерийлері

Балл

1

Жеке бақылау-өлшеу материалдарын және тапсырмаларды орындау деңгейін бағалау критерийлерінің жасакталуы

20

2

Оқытудың мақсаттары мен нәтижелерінің тұжырымдалуы

20

3

Мультимедиялық технологияларды қолданылуы

20

4

Жұмыстың практикалық маңыздылығы және колледж педагогтерінің пайдалану мүмкіндігі

10

5

Ұсынылған нысандар мен мазмұнның жаңашылдығы

10

6

Студенттердің белсенділігі мен өзін-өзі дамытуын ынталандыру, әдістері мен тәсілдерін қолданылуы

10

 

Барлығы

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕНИЕ

Областного конкурса инновационных работ «Фестиваль инновационных педагогических идей» (на базе КГКП «Житикаринский политехнический колледж») педагогов организаций технического и профессионального, послесреднего образования

 

 

1. ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ

1.1 Настоящее Положение областного конкурса инновационных работ педагогов организаций технического и профессионального, послесреднего образования (далее - Положение) определяет цели, задачи и порядок реализации областного конкурса инновационных работ педагогов организаций технического и профессионального, послесреднего образования (далее - Конкурс).

1.2 Конкурс предназначен для педагогов организаций технического и профессионального, послесреднего образования (далее - ТиППО) и лиц, занимающих педагогической деятельностью, разрабатывающих и реализующих инновационные образовательные технологии в профессиональной деятельности.

1.3 Конкурс проводится на основании Приказа Министра образования и науки Республики Казахстан от 7 декабря 2011 года № 514 «Об утверждении Перечня республиканских и международных олимпиад и конкурсов научных проектов (научных соревнований) по общеобразовательным предметам, конкурсов исполнителей, конкурсов профессионального мастерства и спортивных соревнований».

 

2. ЦЕЛИ И ЗАДАЧИ КОНКУРСА

2.1 Конкурс проводится с целью выявления педагогических идей, инициатив и проектов, а также обобщения передового опыта лучших практик педагогов ТиППО, представляющего ценность для педагогического процесса.

2.2 Задачи Конкурса:

- активизация деятельности педагогов организаций ТиППО по внедрению инновационных образовательных идей, инициатив, проектов и эффективных педагогических практик;

- трансляция и создание общедоступного банка лучших инновационных работ педагогов;

- содействие непрерывному профессиональному развитию педагогов;

- расширение пространства профессионального общения педагогов организаций ТиППО.

 

3. ПРЕДМЕТ КОНКУРСА

3.1 Предметом Конкурса являются инновационные работы педагогов (далее - Работы) по определенному направлению, раскрывающие формы, средства, методы обучения с использованием современных педагогических технологий или отдельных их элементов.

3.2 Работа должна представлять ценность для учебно-воспитательного процесса организаций ТиППО, иметь образовательный характер и не противоречить законодательству Республики Казахстан, общепризнанным научным фактам и этическим нормам.

3.3 На Конкурс могут быть представлены как реализованные, так и новые идеи (проекты, программы), результаты исследований, иные проекты и решения, имеющие элементы научной новизны, практическую и коммерческую значимость.

3.4 Работы представляются на казахском/русском/английском языке.

3.5 Участники представляют Работы по одному из направлений:

- методическая продукция по учебной работе;

- методическая продукция по воспитательной работе;

- цифровой образовательный продукт;

- научно-исследовательская работа;

- комплекс работ оценочной деятельности и обратной связи.

3.6 Требования к Работам по направлениям отражены в Приложении 1 к настоящему Положению.

 

4. ОРГАНИЗАЦИОННАЯ СТРУКТУРА КОНКУРСА

4.1 Организатором Конкурса является Управление образования акимата Костанайской области, КГКП «Житикаринский политехнический колледж»

4.2 Для проведения Конкурса учредителем Конкурса определяется Организационный комитет (далее - Оргкомитет) и жюри Конкурса (далее - Жюри).

4.3 Оргкомитет разрабатывает Положение о Конкурсе, сопутствующую документацию, регистрирует участников, формирует списки участников Конкурса, готовит протоколы, определяет порядок работы Жюри, размещает информацию о проведении Конкурса на своем официальном интернет ресурсе, в социальных сетях, информирует победителей Конкурса, организует награждение, обеспечивает гласность проведения Конкурса, обеспечивает техническое сопровождение.

 

5. УЧАСТНИКИ КОНКУРСА

5.1 К участию в Конкурсе допускаются работы педагогов организаций ТиППО (независимо от форм собственности).

5.2 Участник Конкурса, предоставивший заявку, соглашается с настоящим Положением, включая требования к правилам оформления и подачи заявок на Конкурс (допускается соавторство не более 2-х чел.).

5.3 Достижения в Конкурсе учитываются при подаче кандидатуры на поощрение нагрудными знаками Министерства образования и науки Республики Казахстан: «Ы.Алтынсарин», «Почетный работник образования Республики Казахстан», а также при присвоении звания «Лучший педагог» и аттестации педагогов.

 

6. ПОРЯДОК РЕАЛИЗАЦИИ КОНКУРСА

6.1 Конкурс проводится 22 сентября по 1 октября 2023 года.

1 этап - отборочный (с 22 до 30 сентября): прием документов и рассмотрение работ на соответствие требованиям раздела настоящего Положения «Требования к Работам»;

2 этап - оценивающий (1 октября): оценивание и подведение итогов.

6.2 Онлайн заявки для участия в Конкурсе принимаются на платформе Конкурса с прикреплением следующих документов:

1) краткая аннотация Работы от автора;

2) работа в соответствии с требованиями к формату загруженной Работы, указанными в разделе настоящего Положения «Требования к Работам»;

3) фотография участника (размер файла не более 200 Кбайт в формате jpg);

4) дополнительные подтверждающие документы того, что данная Работа имеет уникальные идентификационные обозначения (при наличии).

6.3 Список лучших Работ с указанием авторов работ размещается на официальном интернет ресурсе Оргкомитета.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 1

ТРЕБОВАНИЯ К РАБОТАМ

1. Общие требования к Работам:

- информативность и конкретность по сути излагаемой темы (не должно быть общих фраз); - четкость изложения;

- ясность структуры;

- использование автором инновационных форм деятельности или их сочетания;

- подтверждение эффективности предлагаемых подходов примерами, иллюстрациями, материалами экспериментальной апробации, видеозаписями (1 - 2 мин.).

2. Структура Работ:

- титульный лист;

- введение или пояснительная записка;

- основная часть;

- заключение;

- использованная литература;

- приложения (при наличии).

3. Данные требования по структуре не предъявляются к Работам по направлению «Цифровой образовательный продукт».

4. Требования к работам по направлениям

 

4.1. Методическая продукция по учебной работе

 

Методическая продукция по учебной работе представляет собой разновидность учебно-методических изданий, включающих в себя систематизированный материал, раскрывающий содержание, отличительные особенности методики обучения по направлению учебной работы. Формы методической продукции: учебное пособие, учебно-методический комплекс, методические рекомендации, методические разработки уроков и др. Критерии оценивания методической продукции по учебной работе:

 

Критерии оценивания

Балл

1

Ориентация содержания учебного материала на результаты обучения

20

2

Представленность казахстанского компонента

20

3

Разнообразие дидактического материала (планируемые резулыпаты освоения учебного материала, контрольные вопросы, задания, задачи, тесты и др.)

20

4

Методическая ценность, возможность использования педагогическими работниками колледжей

20

5

Направленность на инновации в системе образования ТиППО

10

6

Наличие критериев оценки за выполнение заданий

10

 

Всего

100

 

 

4.2. Методическая продукция по воспитательной работе

Методическая продукция по воспитательной работе представляет собой разработки по проведению мониторинга, аналитической деятельности, методическому обеспечению и планированию воспитательной работы в колледже. Формы методической продукции: учебное пособие, методические рекомендации, разработки сценариев воспитательных мероприятий и др. Критерии оценивания методической продукции по воспитательной работе:

 

Критерии оценивания

Балл

1

Актуальность темы, творческий подход, оригинальность содержания

20

2

Направленность на обновление воспитательного процесса с учетом национальных целей и приоритетных задач в сфере ТиППО

20

3

Гибкость и интеграция традиционных и инновационных методов и форм воспитания

20

4

Соответствие содержания, форм, методов и приемов реализации возрасту и интересам обучающихся

10

5

Конкретность и достижимость поставленной цели, задач и планируемых результатов

10

6

Практическая ценность для совершенствования воспитательного процесса, решения новых задач воспитания и социализации обучающихся

10

7

Взаимодействие кураторов групп, мастеров производственного обучения, педагога - психолога, социального педагога, воспитателей общежитий в работе со студентами и их родителями

10

 

Всего

100

 

 

4.3. Цифровой образовательный продукт

Цифровой образовательный продукт представляет собой интерактивный, мультимедийный обучающий комплекс по дисциплине/модулю (специальности), представленный в виде электронных учебных пособий, интерактивных обучающих курсов, видеоуроков, электронных тренажеров, интерактивных обучающих игр, мультимедийных обучающих программ, образовательных видеофильмов, видео-лекций, виртуальных лабораторных работ и других образовательных ресурсов. Критерии оценивания цифрового образовательного продукта:

 

Критерии оценивания

Балл

1

Наличие подробной инструкции по использованию

20

2

Высокая интерактивность и мультимедийность обучения

20

3

Наглядность представленных материалов (современный дизайн, анимация)

20

4

Эффективность навигации, поисковой системы

10

5

Контекстная помощь, понятная для пользователя

10

6

Наличие познавательных и творческих заданий, связанных с изучаемым материалом

10

7

Практическая содержательность материала

10

 

Всего

100

 

4.4. Научно-исследовательская работа

Научно-исследовательская работа представляет собой самостоятельное исследование, связанное с научным поиском, проведением исследований, экспериментами в целях расширения имеющихся и получения новых знаний, проверки научных гипотез, установления закономерностей, научных обобщений и обоснований. Критерии оценивания научно-исследовательских работ:

Критерии оценивания

Балл

1

Новизна и актуальность научно-исследовательской работы

20

2

Информационное наполнение: логичность, последовательность, содержательность, глубина

20

3

Связь с практикой, перспективность использования работы

20

4

Содержательность (уровень информативности, смысловой емкости, уровень работы с информацией, способ поиска новой информации, способ подачи информации - от воспроизведения до анализа)

10

5

Проблемность (наличие и характер проблемы в научно-профессиональной деятельности)

10

6

Качество оформления (рубрицирование и структура текста, качество эскизов, схем, рисунков)

10

7

Наличие собственных выводов, самостоятельность в разработке работы

10

 

Всего

100

 

4.5. Комплекс работ оценочной деятельности и обратной связи

Работы данного направления представляют собой разрабатываемые/применяемые педагогами эффективные инструменты по планированию/организации/ оцениванию и осуществлению обратной связи для измерения уровня усвоения материала, прогресса студентов в процессе обучения. Критерии оценивания работ оценочной деятельности и обратной связи:

Критерии оценивания

Балл

1

Создание собственных контрольно-измерительных материалов и критериев оценивания уровня выполнения заданий

20

2

Сформулированность целей и результатов обучения

20

3

Использование мультимедиа-технологий

20

4

Практическая значимость работы и возможность использования педагогами колледжей

20

5

Новизна предложенных форм и содержания

10

6

Использование методов и приемов мотивации, стимулирования активности и саморазвития студентов

10

 

Всего

100